loading...
(¯`·._.-._(fc barcelona)_.-._.·´¯)
pooya safari بازدید : 48 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


شرایط فصل پیش بسیار شبیه به شرایط کنونی بوده است. بارسا در کالدرون پیروز شد اما مسی بازی مقابل استوریایی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد. از سال 2009 تاکنون بارسا بدون حضور این بازیکن آرژانتینی در زمین شکست نخورده است.

بارسلونا آخر این هفته در مقابل اسپورتینگ گیخون قرار خواهد گرفت. مسی به دلیل دریافت پنجمین کارت زرد این فصل خود در ویسنته کالدرون در این بازی حضور نخواهد داشت. اما این برای جوزپ گواردیولایی که فصل پیش نیز می بایست با مشکلی مشابه کنار می آمد چیز جدیدی نیست.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

از اتلتیکو تا اسپورتینگ

در سال پیش،تکل اویفالوژی بر روی مسی به او را مجبور به ترک زمین کرد، با این وجود بارسا با نتیجه 2-1 برنده میدان بود. پس از آن بازی تیم مقابل اسپورتینگ قرار گرفت که با گل ویا موفق به برد شد (1-0).
pooya safari بازدید : 39 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

تمریناتمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم:پویا صفری


سه بازیکن تیم اصلی بارسلونا که همراه تیم های ملی خود نیستند، تحت مربیگری اوزه بیو (سرمربی بارسا ب) و همراه با تیم ب به تمرین پرداختند.

بازیکنان تیم اصلی برای اولین بار در سال 2012 برای همراهی تیم های ملی خود باشگاه را ترک کرده اند و تیم اول تقریبا بدون فعالیت است. تنها سه بازیکن از تیم اصلی (پینتو، کیتا و پدرو) در تیم مانده اند، این سه بازیکن صبح امروز به همراه تیم بارسا ب در زمین شماره 2 سیوتات اسپورتیوا تمرین کردند. جوزپ گواردیولا و اوزه بیو، هر دو بر سر این جلسه تمرینی حاضر بودند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

وقفه تا روز پنجشنبه

مسئولین باشگاه اعلام کرده اند که این سه بازیکن می توانند تا روز 5شنبه و بازگشت سایر اعضای تیم استراحت کنند. ساعت 18:00 روز پنجشنبه نخستین جلسه تمرینی برای دیدار روز شنبه مقابل اسپورتینگ گیخون انجام می شود.
pooya safari بازدید : 54 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پويا صفري

هافبک کاتالونیایی بارسا، با 14 پاس گل در رده دوم بهترین گلسازهای بارسا قرار دارد و لئو مسی تنها بازیکنی است که از این حیث بالاتر از او قرار دارد.

سسک فابرگاس در بازی با اتلتیکو مادرید چهاردهمین پاس گل خود را به ثبت رساند. در دقیقه 35 این بازی پس از آنکه از سمت چپ زمین توپ را جمع کرد یک پاس عالی برای دنی آلوز فرستاد که باعث شد این بازیکن برزیلی دومین گل فصلش را برای بارسا به ثمر برساند. در این فصل وی تا کنون، 7 پاس گل در لیگ، 6 پاس گل در جام حذفی و یک پاس گل هم در لیگ قهرمانان اروپا در کارنامه اش به ثبت رسانده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پاس های سرنوشت ساز

پاس های کلیدی او در ذهن هواداران ثبت شده اند؛ مخصوصا پاس او در بازی با والنسیا در جام حذفی، همان پاس عالی او برای ژاوی بود که باعث شد بارسا به فینال جام حذفی صعود کند. پاس زیبای دیگری هم در بای آرنا و در فضای بسیار کمی که ناشی از تعدد مدافعان این تیم آلمانی بود برای الکسس فرستاد، که نهایتا منجر به پیروزی تیم در این مصاف اروپایی شد. لئو مسی با 21 پاس گل، تنها بازیکنی ست که بیش از بازیکن سابق آرسنال برای بارسا موقعیت گل ساخته است.
pooya safari بازدید : 59 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پوياصفري


تقریبا تمام تیم اصلی این هفته با تیم های ملی شان مشغول هستند. آن ها تا روز پنجشنبه قادر به شروع تمرینات برای بازی مقابل اسپورتینگ نمی باشند.

از روز دوشنبه هفته ای خاص برای جوزپ گواردیولا و تیمش شروع شده است. با وجود درگیری بسیاری از بازیکنان به خاطر مسئولیت ملی شان، تنها کیتا، پدرو و پینتو در بارسلونا باقی مانده اند. به عبارت دیگر تمرین اصلی برای بازی لیگ مقابل اسپورتینگ در نیوکمپ تا روز پنجشنبه که تمامی اعضا باز می گردند شروع نخواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

با یادآوری حضور پدرو، کیتا و پینتو که تمرین را همراه با تیم ب به مربی گری اوزه بیو ساکریستان گذراندند، امروز در سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر هنگام تمرین احساس عجیبی وجود داشت و سپس به آن ها گفته شد که می توانند روز های سه شنبه و چهارشنبه را به استراحت بپردازند.
pooya safari بازدید : 87 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم:پويا صفري


پیروزی بارسا در زمین ویسنته کاالدرون، شامل نکات قابل توجهی بود از جمله می توان به پنجمین گل مسی در بارسا از روی ضربه آزاد مستقیم و هشت مهار عالی از جانب ویکتور والدز اشاره کرد.

گل استادانه مسی در بازی اخیر تیمش، پنجمین گل او در بارسا از روی ضربه آزاد مستقیم محسوب می شود؛ به عبارت دقیقتر دومین گل او به اتلتیکو مادرید از روی ضربه آزاد مستقیم بود. وی پیش از این نیز در فصل 2008 و در نیوکمپ موفق شده بود مقابل این حریف دیرینه گل مشابهی به ثمر برساند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مسی با گل یکشنبه شب خود برابر اتلتیکو مادرید به یکی دیگر از رکوردهای سزار دست یافت. هم اکنون هر دو رکورد دار 15 گل برابر اتلتیکو مادرید در لالیگا هستند.

تعداد صفحات : 7

درباره ما
اخبار روز بارسا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 877
  • بازدید کلی : 7,353
  • کدهای اختصاصی

    جدول لیگ برتر

    مترجم سایت

    مترجم سایت




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    پیج رنک

    تماس با ما
    fc barcelona
    .: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.