loading...
(¯`·._.-._(fc barcelona)_.-._.·´¯)
pooya safari بازدید : 48 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم:پویا صفری


مدافع بارسا پس از پیروزی تیم در برابر اسپورتینگ گیخون و کسب سه امتیاز بازی از هم تیمی های خود قدردانی کرد. بازیکنان بارسا براین باورند که برای کسب عنوان قهرمانی در لالیگا «باید سه امتیاز هر بازی را کسب کنند».

پس از اخراج غافلگیرانه جرارد پیکه و بدنبال آن گل دیوید بارل، اف سی بارسلونا برای کسب سه امتیاز بازی، نمایش خیره کننده ای از خود نشان داد.آبی اناری ها متفق القول بر این عقیده اند که مهم ترین چیز برای زنده ماندن امیدهای بارسا برای قهرمانی در لالیگا، کسب سه امتیاز در هربازی است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پیکه براین عقیده است که : «ما آنچه را که وظیفه داشتیم، انجام دادیم. ما بازی را بردیم و می خواهیم همچنان امید های قهرمانی زنده بماند. هدف ما کسب سه امتیاز در هر هفته است. تنها چیزی که ما می توانیم برای قهرمانی انجام دهیم کسب هر سه امتیاز هر بازی است». او در ادامه افزود: «اسپورتینگ با قرار دادن نفرات زیادی در دفاع، بازی بسته ای را دنبال می کرد و چون به حمله روی نمی آورد، فضای کافی نیز در اختیار ما قرار نمی گرفت. طبیعت این چنین بازی هایی طوری است که آدم دوست دارد بازی در سریعترین وقت ممکن به پایان برسد، اما ما باید تا پایان بازی دوام می آوردیم».
pooya safari بازدید : 58 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


هافبک بارسا در بین بازیکنان بازیساز پنج لیگ مطرح اروپا، با داشتن 1553 پاس سالم در زمین حریف صدر نشین است و هم تیمی های او مسی و آلوز در جایگاه دوم و چهارم قرار دارند.

ژاوی هرناندز با داشتن رکورد 1553 پاس در زمین حریف در بین بازیکنان لیگ های اروپایی، انگلیس، ایتالیا، آلمان، فرانسه و اسپانیا، در صدر قرار دارد. پنج نفر برتر این رده بندی عبارتند از: مسی (1351)، ژابی آلونسو (1271)، دنی آلوز (1215)، مایکل آرتتا (1207)، که در این میان سه نفر از برترین ها از بازیکنان بارسا هستند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

برتری تنها در زمین حریف نیست

ژاوی هرناندز در این آمار فقط در زمین حریفان از سایر رقبا پیش نیست؛ بلکه او در بین برترین بازیسازان مسابقات نیز با 2139 پاس سالم، تنها کسی است که از مرز 2000 پاس عبور کرده است. به دنبال او ژابی آلونسو (1985)، آندره پیرلو (1925)، فیلیپ لام (1896)، مایکل آرتتا (1804) قرار دارند.
pooya safari بازدید : 51 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


بازیکن مالیایی بارسا در مصاف با اسپورتینگ گیخون دومین گل فصلش را به ثمر رساند. وی پس از دیدار بارسا- رایو که در بیست و نهم نوامبر 2011 برگزار شده بود، اولین بار بود که در ترکیب اولیه تیمش به میدان می رفت.

بازی مقابل اسپورتینگ یک شب به یاد ماندنی برای سیدو کیتا رقم زد. بازیکن مالیایی بارسا که در مصاف با اسپورتینگ 90 دقیقه کامل برای تیمش بازی کرد، یکی از بازیکنان کلیدی آبی و اناری پوشان در این مسابقه بود، مخصوصا در زمانی که بارسا به گل پیروزی نیاز داشت. هافبک جنگنده بارسا که پس از بازگشت از مسابقات جام ملتهای آفریقا برای اولین بار در ترکیب تیمش قرار می گرفت، بعد از ضربه زیبای پای چپش که توپ را به گوشه بالایی دروازه پابلو فرستاد، شادمانی وصف ناپذیری به نیوکمپ آورد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سیدو کیتا در پایان بازی شب گذشته تیمش گفت: «از نتیجه بازی بسیار خوشحالم، پیروزی در این بازی برای ما بسیار اهمیت داشت، چرا که 10 امتیاز از رقیب فاصله داریم». وی همچنین گفت: «ممکن بود مقابل این تیم متوقف شویم، اما در نهایت موفق شدیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم».
pooya safari بازدید : 44 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


مربی کاتالانها بازی دیشب را میدانی برای تقویت روحیه تیم می دانست. در این میان او به تمجید سیدو کیتا پرداخت که گل برتری بخش بارسا را به ثمر رساند و عملکرد و رفتاری عالی در زمین از خود به نمایش گذاشت.

پپ گواردیولا نمایش بازیکنانش در برابر اسپورتینگ گیخون را مسرت بخش خواند و گفت: «ما برنده بازی ای بودیم که حریف کاملا دفاعی کار کرد و اتفاقات بازی به نفع ما رقم نمی خورد. از عملکرد تیم بسیار خوشحالم. آنها تواناییهای خود را بار دیگر به همگان نشان دادند و با روحیه جنگنده خود بازی حماسی شکل دادند و لحظاتی به یاد ماندنی را برای طرفداران رقم زدند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

علی رغم غیبت مسی در بازی دیشب، مربی می داند که تیمش به خوبی با غیبت او کنار آمد و گامی مثبت به جلو برداشته است.

pooya safari بازدید : 46 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم:پویا صفری


پارگی کوچک ماهیچه، در پای راست مهاجم شیلیایی بارسا، موجب مصدومیت الکسیس شد.

الکسیس سانچز، در نیمه دوم بازی شب گذشته بارسا مقابل اسپورتینگ به میدان آمد، اما بدلیل مشکلی که در ماهیچه پای خود احساس می کرد موفق نشد بازی را به پایان برساند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

طبق گزارش تیم پزشکی بارسا، این مهاجم دچار پارگی خفیف ماهیچه در پای راست شده است و به مدت 10 الی 15 روز قادر به تمرین با بارسا نخواهد بود.
pooya safari بازدید : 58 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


مربی بارسلونا که زمانی به عنوان بازیکن مربی باسکی فعالیت می کرد، در خصوص گیخون این چنین توضیح می دهد: «آنها تیمی تهاجمی، دارای بازی مستقیم و همچنین شخصیت تیمی هستند».

میدان شنبه شب در قالب لالیگا در نیوکمپ کمی غیر معمول خواهد بود؛ بازی ای که باید بدون مسی، بوسکتس و آبیدال انجام گیرد. بارسا در این مسابقه باید با تیمی روبه رو شود که یکی از کهنه کاران لالیگا، خاویر کلمنته، هدایت آن را به عهده دارد. مربی بارسا معتقد است: «شکست دادن تیم های او سخت خواهند بود. تیم آنها دارای بازی تهاجمی و مستقیم است. آنها از شخصیت بالای تیمی برخوردارند. فکر نمی کنم بازی فیزیکی را پیش رو داشته باشیم. در تیم ملی او هیچ گاه اجازه بازی تخریبی به ما نمی داد، در واقع روش بازی او کاملا تهاجمی است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سبکی غیرقابل کاربرد

بازی امشب تقابل دو سبک فوتبال متفاوت است؛ مالکیت توپ بالا و کنترل بازی توسط بارسلونا در برابر بازی مستقیم گیخون. گواردیولا گفت: «من سبک بازی کلمنته را می دانم؛ او انتقال سریع توپ از خط هافبک به مهاجمین و پایه ریزی حملات سریع را در دستور کار قرار می دهد. اگر ما نیز بتوانیم با این بازیکنان چنین کاری انجام دهیم قطعا موفق خواهیم بود. خواسته ما نیز این چنین است که تنها با چند پاس خلق موقعیت کنیم اما این روش برای تیمی که هر سه روز یک بازی انجام می دهد غیر ممکن است، چون در انتها به مصدومیت تمامی بازیکنان منجر می شود».
pooya safari بازدید : 58 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


بارسلونا برای بازی خانگی با تیم اسپورتینگ، تعدادی از بازیکنان خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و ما در اینجا به انتخاب های گواردیولا برای جانشینی این بازیکنان می پردازیم.

بارسلونا تا به اینجای فصل در برخی دیدارها نتوانسته است از بازیکنانی چون مسی، بوسکتس و یا آبیدال استفاده کند؛ مسی و بوسکتس به دلیل دریافت 5 کارت زرد محروم هستند و مدافع فرانسوی نیز مصدوم است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بازیکن آرژانتینی در 6 بازی از ابتدا در ترکیب حضور نداشته است و سرجیو بوسکتس و اریک آبیدال به ترتیب 14 و 9 بازی تیم را از دست داده اند. در ادامه به انتخاب های موجود برای جانشینی آنها می پردازیم.
pooya safari بازدید : 48 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


بازیکن شیلیایی آبی و اناری پوشان آخرین بازیکنی بود که بعد از بازگشت از بازیهای ملی به تمرینات تیم ملحق شد. وی در تمرین دیروز عصر تیمش حضور یافت. گواردیولا برای دیدار با اسپورتینگ گیخون، 19 بازیکن را به تمرین فراخوانده که شامل 15 بازیکن از تیم اصلی و 4 بازیکن از تیم ب می باشد.

الکسیس سانچز بعد از بازگشت از بازی شیلی مقابل غنا که اواسط هفته جاری در فیلادلفیای آمریکا برگزار شد، دیروز عصر در تمرینات بارسا حضور یافت. روز گذشته به دستور جوزپ گواردیولا، مهاجم آبی و اناری پوشان به جمع 18 بازیکن فرخوانده شده برای دیدار با اسپورتینگ گیخون (شنبه ساعت 20:00 به وقت محلی) ملحق شد و همگی در زمین شماره یک سیوتات اسپورتیوا به تمرین پرداختند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

گواردیولا در غیاب مسی و سرجیو بوستکس به مصاف استوریان ها می رود. آبیدال نیز به خاطر مصدومیت در بازی فرانسه و آلمان نمی تواند در این بازی حاضر باشد. حضور تیاگو هم به دلیل آسیب دیدگی درشت نی پای راستش در هاله ای از ابهام قرار دارد. گواردیولا برای پر کردن جای خالی این نفرات، 4 تن از بازیکنان تیم ب شامل تیو و مونیسا که هر دو در تمرینات روز پنج شنبه هم حاضر بودند و همچنین جاناتان دوس سانتوس و سرگی روبرتو را به تمرینات امروز تیمش فراخوانده است.
pooya safari بازدید : 64 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم:پوبا صفری


آبیدال، مدافع فرانسوی بارسا، برای 10 روز قادر به تمرین نخواهد بود، در حالیکه تیاگو، هافبک تیم با مشکلات مصدومیت درشت نی پای راست خود مواجه شده است.

آبیدال و تیاگو نتوانستند در تمرین عصر پنجشنبه، پس از بازی های دوستانه ملی، برای بازی مقابل اسپورتینگ شرکت کنند. طبق گزارش تیم پزشکی، اریک آبیدال بازی تیم ملی کشورش را با کشیدگی عضله ران به پایان رسانده است. آسیب دیدگی آبیدال امروز مورد برسی های بیشتر قرار گرفت و مشخص شد که این بازیکن برای 10 روز قادر به تمرین نخواهد بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

تیاگو آلکانتارا، در جلسه تمرین تیم ملی اسپانیا، متوجه درد در پای راست خود شد. تست های پزشکی نشان داد که استخوان درشت نی پای راست این بازیکن دچار مشکل شده است؛ روند بهبودی تیاگو، مشخص خواهد کرد که او چه مدت در خدمت تیم نخواهد بود. همچنین، لیونل مسی نیز بازی بارسلونا مقابل اسپورتینگ را بدلیل محرومیت از دست خواهد داد.

تعداد صفحات : 7

درباره ما
اخبار روز بارسا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 837
  • بازدید کلی : 7,313
  • کدهای اختصاصی

    جدول لیگ برتر

    مترجم سایت

    مترجم سایت




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    پیج رنک

    تماس با ما
    fc barcelona
    .: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.