loading...
(¯`·._.-._(fc barcelona)_.-._.·´¯)
pooya safari بازدید : 53 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

لیگ قهرمانانمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


گواردیولا در طی چهار فصلی که مربی بارسلونا بوده است، تنها یک بار در بازی های رفت و برگشتی اروپا شکست خورده است.

بارسا برای پنجمین بار متوالی به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرده است. از سال 2008 که پپ گواردیولا به بارسا آمد، تنها رکورد بازی های اروپایی آن ها کافی است تا لرزه بر اندام رقبایشان بیندازد. از سال 2009 تا 2011 آن ها در 10 بازی از میان 11 بازی حذفی اروپا موفق بوده اند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

راهی طولانی تا رم

اولین چالش گواردیولا در اروپا در بازی پیش مقدماتی رقابت ها مقابل ویسلا کراکوف بوده است. بارسا پس از کنار زدن قهرمانان لهستانی در اولین بازی رسمی این مربی (4-0)، توانست جایگاهی در مرحله گروهی رقابت ها برای خود پیدا کند. پس از گذراندن مرحله گروهی دیدار بعدی بارسلونا با المپیک لیون بود و پس از آن در یک چهارم نهایی در مقابل بایرن و سپس در مرحله نیمه نهایی در مقابل چلسی قرار گرفت که یکی از حساس ترین بازی های سال های اخیر پیش از بالا بردن جام در رم بود.
pooya safari بازدید : 46 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


مهاجم اتریشی بارسا در فصل 78/79 که برترین گلزن نیز لقب گرفت، توانست در برد 9-0 در برابر رایو وایکانو زننده 5 گل باشد. بارسا در آن فصل جام اروپا را نیز در بازل از آن خود کرد.

لئو مسی را نمی توان با کسی مقایسه کرد؛ مهارت بازی خوانی او و اینکه به خوبی می تواند حریف را به خود مشغول کند و قدرت گلزنی اش و تسلط او بر توپ باعث می شود تا او را بهترین بازیکن با فوتبالی خیره کننده نام ببرند که یافتن نقص در کار او تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد. او همچنان به رکوردشکنی خود ادامه می دهد. تاکنون بازیکنی از بارسا نتوانسته در یک دیدار اروپایی پنج گل را در یک بازی به ثمر برساند و برای یادآوری چنین موقعیتی باید به خاطرات گذشته سفر کرد؛ 14 ژانویه 1979 آخرین باری بود که یک بازیکن توانست دست به خلق چنین موقعیتی بزند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

گذشته بارسا

بارسلونا تحت مربیگری لوسین مولر در فصلی که بارسا توانست با غلبه بر دوسلدورف جام اروپایی را به نام خود ثبت کند، در خانه نمایش خیره کننده ای داشت و اتفاقات عجیبی را رقم زد. برد 9-0 در برابر رایو والکانو در نیوکمپ و به ثمر رساندن 5 گل در یک مسابقه توسط هنسی کرانکل، برنده توپ طلای آن فصل، بازی جذابی را شکل داده بود.
pooya safari بازدید : 47 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)
آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


لیونل مسی تبدیل به نخستین فرد در تاریخ لیگ قهرمانان شد که در یک بازی 5 گل به ثمر می رساند. این بازیکن آرژانتینی 49 گل در لیگ قهرمانان به نام خودش ثبت کرده است.مسی علیرغم نمایش خیره کننده اش در این دیدار در پایان بازی متواضعانه گفت: «مهم ترین چیز پیروزی تیم بود، این چیزی بود که ما می خواستیم».

لیونل مسی با داشتن شماره 10 بر روی پیراهن خود، مقابل بایر لورکوزن عملکردی پنج ستاره را به نمایش گذاشت. این بازیکن آرژانتینی در این دیدار 5 گل به ثمر رساند؛ دو گل در نیمه اول و سه گل در نیمه دوم. لئو مسی با نمایش فوق العاده اش رکورد هایی را جا به جا کرد که سال ها در اروپا دور از دسترس بودند. مسی علیرغم عملکرد فرا زمینی اش در این دیدار همچنان فروتن بود و گفت: «مهم ترین چیز پیروزی تیم بود، این چیزی بود که ما می خواستیم». او این حرف را در لحظه ای گفت که به او اعلام کردند که تو اولین فردی هستی که در تاریخ لیگ قهرمانان 5 گل در یک بازی به ثمر می رسانی.


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در اینجا به برخی حقایق و آمارهایی جالب از بازی های بین المللی لیونل مسی می پردازیم:

مسی اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است که در یک دیدار پنج گل به ثمر رسانده است.
pooya safari بازدید : 85 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)
لیگ قهرمانان


Football

Champions League

1/8 2nd leg

Camp Nou

03/07/2012  20:45

 


FC Barcelona

FC Barcelona


  • 25'Messi
  • 42'Messi
  • 48'Messi
  • 54'Tello
  • 57'Messi
  • 61'Teli

Bayer Leverkusen

Bayer Leverkusen
  • 90'Bellarabi
   
                                                                                                                                                                             
pooya safari بازدید : 55 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم:پویا صفری


کمیته انضباطی لیگ با در خواست باشگاه موافقت نکرد؛ پیکه قادر نخواهد بود در بازی با ریسینگ سانتاندر تیم را همراهی کند.

کمیته انصباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا، جرارد پیکه را به خاطر دریافت کارت قرمز مستقیم در بازی با اسپورتینگ گیخون، یک جلسه محروم کرد. این کمیته درخواست باشگاه را مردود اعلام کرد و این بازیکن قادر نخواهد بود در بازی آینده تیمش در لالیگا، تیم را همراهی کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

براساس گزارش بازی، پیکه به خاطر خطا بر روی بازیکن حریف و جلوگیری از موقعیت گل مستقیم مشمول این محرومیت شده است. بعلاوه، پیکه و باشگاه هر کدام 600 و 90 یورو جریمه نقدی شدند.
pooya safari بازدید : 41 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

لیگ قهرمانانمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


حریف اف سی بارسلونا در بازی امشب، تا به اینجا، رتبه سوم بوندس لیگا را به خود اختصاص داده است؛ اما این تیم تا به حال در لیگ قهرمانان اروپا موفق به برد خارج از خانه نشده است.

بایر لورکوزن، قادر به کسب بهترین نتیجه هاست اما در خارج از بای آرنا نتایج ضعیفی در سطح اروپا کسب کرده است. نتیجه های کسب شده توسط این تیم آلمانی تا اینجای بوندس لیگا نتایج قاطعی بوده اند؛ آن ها در حال حاضر در رده سوم بوندس لیگا قرار دارند و از هشت بازی اخیر خارج از خانه خود، تنها در یک بازی مقابل صدرنشین فعلی لیگ آلمان ها، بورسیا دورتمند شکست خورده اند (1-0). روی هم رفته، آمار بایر پنج برد، چهار مساوی و سه شکست است، آماری بهتر از بایرن مونیخ؛ تیمی که بایر لورکوزن آن ها را در این هفته با دو گل شکست داد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بدون برد در لیگ قهرمانان

با این که تیم رابین دات از مدعیان لیگ آلمان است، اما نتایج آنها در لیگ قهرمانان این را نشان نمی دهد. در ضمن، بایر لورکوزن در سطح اروپا، موفق به هیچ بردی خارج از بای آرنا نشده است. آنها در مصاف با چلسی (2-0) و والنسیا (3-1) نتیجه را به حریف واگذار کردند و مقابل خنک (1-1) به یک تساوی دست یافتند. اما دو شکست و یک مساوی نتوانست آن ها را از صعود باز دارد.
pooya safari بازدید : 51 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


فینال جام حذفی برای چهارمین بار در ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد. اف سی بارسلونا تاکنون یکبار در ویسنته کالدرون، با عبور از سد اسپورتینگ گیخون، جام پادشاهی را بالای سر برده است و دو بار نیز در این ورزشگاه فینال را واگذار کرده است (یکی مقابل رئال مادرید و دیگری در مصاف با ساراگوسا).

آخرین باری که اف سی بارسلونا فینال جام حذفی را در وینسته کالدرون برگزار کرده مربوط به 25 سال پیش است. این دیدار در 26 ام آوریل 1986 و در مصاف با ساراگوسا برگزار شد که با گل روبن سوسا به نفع ساراگوسا (1-0) به پایان رسید. این آخرین فینال از سه فینالی حذفی بود که آبی و اناری پوشان در ورزشگاه اتلتیکو مادرید برگزار کرده بودند. آنها اولین فینال حذفی در این ورزشگاه را نیز با شکست پشت سر گذاشته بودند (باخت 4-0 مقابل رئال مادرید)، اما در دومین فینال حذفی با پیروزی 1-3 مقابل اسپورتینگ گیخون، جام پادشاهی را بالای سر بردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سیزدهمین فینال در کالدرون

در مجموع این سیزدهمین باری خواهد بود که فینال جام حذفی در ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد. آخرین باری که استادیوم کل کونرو میزبان مسابقات قهرمانی بود به فصل 2007/08 برمی گردد که والنسیا با نتیجه 1-3 از سد ختافه عبور کرد.
pooya safari بازدید : 45 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


سرجیو بوسکتس در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، انتظار یک بازی هجومی را از تیم بایر لورکوزن دارد. او در این رابطه گفت: «در این بازی مانند نیمه دوم بازی رفت، شاهد این خواهید بود که لورکوزن هجومی تر و باز تر کار می کند و این کار باعث به وجود آمدن فضاهای مختلف برای ما می شود که به نفع ما خواهد بود».

او همچنین گفت: «من نمی توانم متقاعد شوم که آن ها به در اختیار داشتن تنها 30% مالکیت توپ راضی هستند، بدون شک آن ها در پی یک بازی هجومی و حفظ توپ هستند، دقیقا همان چیزی که ما می خواهیم». بوسکتس در مورد بازی های المپیک گفت: «من همیشه گفتم که می خواهم در رقابت های المپیک شرکت کنم و توانایی بازی در دو رقابت را دارم، اما این به من مربوط نمی شود و بستگی به نظر مربیان تیم ملی دارد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سرجیو بوسکتس که در حال حاضر پس از اینکه حضورش مقایل اسپورتینگ گیخون به حالت تعلیق در آمد به تیم بازگشته است، از اهمیت بازی فردا آگاه هست. او در این مورد گفت: «ما فردا برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به میدان می رویم و برنامه تیم ما برای این دیدار پیروزی است. ما می دانیم که در بازی رفت نتیجه خوبی را کسب کردیم و بایر لورکوزن به دنبال ایجاد موقعیت گل است. آن ها مانند نیمه دوم بازی رفت هجومی تر کار خواهند کرد، این مسئله به نفع تیم ما می باشد، زیرا فضای لازم برای ما در زمین ایجاد خواهد شد و بازی آن ها باز تر می شود».

تعداد صفحات : 7

درباره ما
اخبار روز بارسا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 869
  • بازدید کلی : 7,345
  • کدهای اختصاصی

    جدول لیگ برتر

    مترجم سایت

    مترجم سایت




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    پیج رنک

    تماس با ما
    fc barcelona
    .: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.