loading...
(¯`·._.-._(fc barcelona)_.-._.·´¯)
pooya safari بازدید : 81 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (1)

تمریناتمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری

گواردیولا مراحل آماده سازی تیمش برای رویارویی شنبه شب با اسپورتینگ گیخون در نیوکمپ را آغاز کرده است.

بعد از دو روز تعطیلی، بازیکنانی که اکثرا به همراه تیم های ملی خود در دیدارهای دوستانه حضور داشتند در سیوتات اسپورتیوا به تمرین پرداختند. در واقع 14 نفر از بازیکنان تیم اصلی شامل: والدس، پینتو، کیتا، آلوز، ماسکرانو، پیکه، پویول، بوسکتس، سسک، کوئنکا، ژاوی، اینیستا و آدریانو به همراه دو بازیکن بارسا ب، تیو و موینسا، در تمرین حاضر بودند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

4 غایب

تیاگو و آبیدال که در بازی های ملی خود دچار مصدومیت شده اند در تمرین گروهی حاضر نشدند. لئو مسی، که در بازی با اسپورتینگ محروم خواهد بود تا دوشنبه در تعطیلات به سر می برد. الکسیس هم که در بازی شیلی حضور داشته است، برای تمرین امروز به تیم پیوست.
pooya safari بازدید : 52 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


اسپورتینگ گیخون از 40 باری که تا به حال به نیوکمپ آمده است تنها موفق به کسب یک برد شده است، همچنین آن ها تجربه 9 شکست متوالی در نیوکمپ را هم دارند.

اسپورتینگ گیخون که رقیب بعدی بارسا در نیوکمپ می باشد، موفقیت های بسیار کمی را در این ورزشگاه تجربه کرده است. از 40 دیداری که آن ها در نیوکمپ بازی کرده اند، تنها یک بار با پیروزی از میدان خارج شده اند. آن پیروزی هم به سال های دور بر می گردد. گیخون در فصل 1986/87 موفق به پیروزی 4-0 شده است، این پیروزی تنها برد این تیم در نیوکمپ است. از آن زمان به بعد کفه ترازو نشان از برتری کاتالان ها نسبت به اهالی آستوریان می دهد؛ 14 برد برای بارسا و تنها یک تساوی.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

11 سال غیبت

در واقع اسپورتیگ 9 بازی پیاپی است که در خانه بارسا شکست می خورد. قرمز و سفید ها در سال 1998 به دسته پایین تر اسپانیا سقوط کردند، آن ها 11 سال انتظار کشیدند تا اینکه دوباره به لالیگا بازگشتند. بعد از صعود دوباره گیخون به لالیگا، بارسا همه بازی هایش را در نیوکمپ مقابل این تیم پیروز شده است. 3-1 (2008/09)، 3-0 (2009/10) و 1-0 (2010/11). در آخرین دیدار این دو تیم در نیوکمپ تک گل داوید ویا سرنوشت ساز شد و بارسا با نتیجه 1-0 آن دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت.
pooya safari بازدید : 46 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


جوزپ گواردیولا در آستانه شکستن دو رکورد دیگر بارسلونا قرار دارد؛ او یک پیروزی دیگر با رکورد رینوس میشل و یک گل با آمار رایکارد فاصله دارد.

گواردیولا همچنان در راه کسب افتخارات بیشتر پیش می رود. او در آستانه شکستن دو رکورد دیگر برای باشگاه است؛ کسب یک پیروزی دیگر در لالیگا مصادف با برابری او با نتایج مارینوس میشل است و به ثمر رساندن یک گل دیگر، باعث می شود تیم به تعداد گل هایی دست پیدا کند که در تمام مدت مربیگری رایکارد به ثمر رسانده بود. پشت سر گذاشتن این رکوردها، شنبه این هفته در برابر اسپورتینگ گیخون امکان پذیر است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

104 برد در لالیگا

گواردیولا سومین مربی است که ببیشترین بردها را برای باشگاه رقم زده است. این مربی از 138 بازی که بر روی نیمکت بوده است موفق به برد 104 تای آن شده، در واقع 75.3 درصد آمار پیروزی های او بوده است که بیشتر از هر مربی دیگر برای بارساست. او تنها یک بازی دیگر با رکورد 105 مسابقه میشل فاصله دارد. میشل، مربی هلندی که در دو نوبت مربیگری بارسا را به عهده داشت، 204 مسابقه را رهبری کرده که تا اینجا 70 فرصت بیشتر از گواردیولا در اختیار داشته است. فرانک رایکارد با 112 بازی در جایگاه دوم و بعد از یوهان کرایوف قرار دارد، یوهان کرایوف موفق به کسب 184 پیروزی در لالیگا شده است.
pooya safari بازدید : 81 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (1)

ملی پوشانمنبع: سایت رسمی باشگاهارا
مترجم:
پویا صفری

آرژانتین به لطف درخشش ستاره اف سی بارسلونا از سد سوئیس گذشت. مسی در این بازی هتریک کرد و ماسکرانو نیز 90 دقیقه کامل در ترکیب آرژانتین حضوری موثر داشت.

اریک آبیدال نیز 90 دقیقه کامل برای فرانسه بازی کرد، فرانسه تیم آلمان را در برمن با نتیجه 2-1 شکست داد. این پیروزی هجدهمین بازی بدون شکست برای فرانسه تحت هدایت لوران بلان محسوب می شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

فرانسه در برمن به پیروزی رسید

اریک آبیدال در مصاف تیم ملی کشورش مقابل تیم یواخیم لو در ترکیب اولیه تیم لوران بلان قرار گرفت. این مسابقه یک فرصت عالی برای آماده سازی تیم فرانسه پیش از رقابت های یورو 2012 در تابستان سال جاری فراهم کرد. فرانسه در دقیقه 21 بازی به لطف گلزنی ژیرود از رقیب جلو افتاد. در دقایق پایانی نیمه دوم نیز مالودا یکبار دیگر برای فرانسه گلزنی کرد. گل کاکائو برای آلمان اختلاف بازی را به حداقل رساند اما نتیجه نهایی این مسابقه پیروزی 2-1 برای فرانسه بود.
pooya safari بازدید : 48 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

ملی پوشانمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


الکسیس در بازی دوستانه ای که زیر باران شدید فیلادلفیا برگزار شد، یکی از برجسته ترین بازیکنان تیم ملی کشورش بود. الکسیس یکی دیگر از بازیکنان بارسا بود که در این هفته برای تیم ملی کشورش به میدان رفت.

صبح امروز، او 90 دقیقه برای شیلی مقابل غنا بازی کرد. این بازی که در زمین PPL فیلادلفیا برگزار شد، در نهایت با تساوی 1-1 به اتمام رسید. در این بازی که زیر بارش شدید باران برگزار می شد، ریچارد مپونگ در دقیقه 42 موفق به گلزنی برای تیم آفریقایی شد. تیم شیلیایی با درخشش الکسیس، که قدرت حمله این تیم بود، در تلاش برای برگرداندن نتیجه این بازی بود. فشار شیلی ادامه داشت تا اینکه این تیم در دقیقه 69 ده نفره شد، ماتیاس کمپوس بازیکن تیم ملی شیلی از زمین مسابقه اخراج شد، ده نفره شدن شیلی باعث تا این تیم چند دقیقه متعادل تر بازی کند. در دقیقه 75، ماتیاس فرناندز پس از اینکه در درون محوطه جریمه بر روی الکسیس سانچز خطا شد و پنالتی اعلام شد، نتیجه مسابقه را 1-1 کرد. پس از مساوی شدن بازی، شیلی در پی به ثمر رساندن گل بعدی و پیروزی بازی بود اما سر انجام این دیدار با نتیجه 1-1 مساوی به پایان رسید.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

دوس سانتوس در ترکیب آغازین مکزیک بود

در دیدار های ملی دیگر، جاناتان دوس سانتوس بازیکن بارسا ب نیز برای تیم ملی کشورش ایفای نقش کرد. بازیکن بارسا از ابتدای این دیدار دوستانه، مقابل کلمبیا در میدان حاضر بود. این بازی در میامی انجام شد. این دیدار در انتها با شکست مکزیک همراه بود و کلمبیا با گل های فالکائو و کوادرادو، 2-0 مکزیک را شکست داد. دوس سانتوس نیمه اول این دیدار را در کنار برادرش، جیوانی دوس سانتوس که او هم قبلا در بارسا بود بازی کرد و همچنین حضور در کنار ستاره ای دیگر به نام رافا مارکز که بین سال های 2003 تا 2010 پیراهن بارسا را به تن کرده بود را تجربه کرد.
pooya safari بازدید : 62 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


باشگاه بارسلونا از زمان تشکیل تا به حال 4 بازی در بیست و نهم فوریه انجام داده است. در این خبر بر این 4 بازی و اتفاقاتی که در آنها رخ داده است، مروری کوتاه خواهیم داشت.

1948 - بارسا 6-0 سویا

این بازی در هفته 22 لیگ فصل 1947 /48 برگزار شد که در آن زمان رقابت سختی ما بین بارسا و والنسیا وجود داشت. در آن فصل انریکه فرناندز اروگوئه ای هدایت بارسا را بر عهده داشت؛ 6 گل این بازی توسط بازیکنانی چون سزار 3 گل، فلورنسیو 2 گل و تک گل گونزالووی سوم به ثمر رسید.
ولاسکو، الیاس، کورتا، گونزالووی سوم، کالوت، گونزالووی دوم، باسورا، سی گوئر، سزار، فلورنسیو و واله ترکیب بازیکنان بارسا در بازی مقابل سویا را تشکیل می دادند که درهمان نیمه اول با نتیجه 5-0 از رقیب خود پیش افتادند. در انتها بارسا با 2 امتیاز بیشتر نسبت به والنسیا و با 37 امتیاز به قهرمانی لیگ رسید.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

1976 -راسینگ 2-1 بارسا

اما 28 سال بعد همه چیز خیلی متفاوت بود. این بازی در هفته بیست و چهارم فصل 1975/46 صورت گرفت و بارسا با شکست 2-1 در این بازی در ساردینرو، 5 امتیاز از تیم رئال مادرید و 4 امتیاز از تیم اتلتیکو مادرید عقب افتاد. در آن فوریه سرمربی آلمانی بارسا، هنس ویسویلر، بازیکنانی چون مورا، تام دلا کروز، میگوئل، آلبلادژو، کاستاس، کورومیناس، رکساچ، سوتیل، کرایوف، آسنسی و میر در ترکیب اصلی جای داده بود و نیسکنز و مارسیال در خارج از زمین قرار داشتند؛ بارسا بازی را به تیم با انگیزه ریسینگ با گلهای زوویریلا (کسی که یک سال به بارسا پیوست) و آیتور آگوایره واگذار کرد و گل دقایق پایانی میر مانع شکست بارسا نشد. رئال به قهرمانی لیگ رسید و بارسا با 5 امتیاز کمتر به مقام دوم لیگ دست یافت.
pooya safari بازدید : 56 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

ملی پوشانمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم:
پویا صفری

پیکه، پویول، بوسکتس، ژاوی، سسک و اینیستا در یک شب خوب به یاد ماندنی، همگی در بازی فوق العاده اسپانیا مقابل ونزوئلا سهمی داشتند (5-0). اینیستا اولین گل اسپانیا را در روزالدوا به ثمر رساند. همچنین والدس و تیاگو تنها بازیکنان بارسا بودند که بازی نکردند.

آندرس اینیستا سکان دار تیم ملی اسپانیا بود و این تیم را در مسیر برد کوبنده 5-0 مقابل ونزوئلا هدایت کرد. نمایش این هافبک آبی اناری طی 45 دقیقه حضورش در زمین را می توان در یک کلمه، فوق العاده نامید. در ضمن، او اولین گل بازی را با یک شوت عالی با پای راست به ثمر رساند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

چهار بازیکن از بارسا در ترکیب اولیه

دل بوسکه چهار بازیکن بارسا را در ترکیب اولیه خود جای داده بود: اینیستا، سسک، پیکه و بوسکتس. کنترل حملات ونزوئلا از جناحین کمی برای بوسکتس و پیکه مشکل ساز شده بود؛ در حالی که سسک و اینیستا همراه سیلوا حملات را به طور کامل و عالی پوشش می دادند. این سه بازیکن هجومی با پاس ها و جای گیری منحصر به فرد، بازی را برای اسپانیا تحت کنترل نگه داشتند.
pooya safari بازدید : 68 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم:پویا صفری


بازی های سویا-بارسا، روز یکشنبه هفدهم مارس رأس ساعت 20:00، بارسا-گرانادا، چهارشنبه، 20 مارس، ساعت 21:00 و مایورکا-بارسا، روز شنبه 24 مارس ساعت 18:00 برگزار خواهند شد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا تغییر زمان برگزاری بازی های هفته 28، 29 و 30 لالیگا را تأیید کرد. اف سی بارسلونا روز شنبه، هفدهم مارس، رأس ساعت 20:00 به مصاف سویا خواهد رفت. چند روز بعد، یعنی سه شنبه بیستم مارس، رأس ساعت 21:00، شاگردان گواردیولا در یک بازی وسط هفته در خانه پذیرای گرانادا خواهند بود. در نهایت نیز در مورد روز و زمان برگزاری بازی در برابر مایورکا در رقابت های لالیگا، تصمیم گیری شده است. ورزشگاه ايبرو استار، روز شنبه 24 مارس، رأس ساعت 18:00 میزبان دوئل دو تیم خواهد بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

برنامه زمانی بازی های تیم ب

تیم ب نیز از برنامه ثابت بازی های خود مطلع است. تیم اوزه بیو در هفته 29 ام، روز یکشنبه، هجدهم مارس، ساعت 19:45 در مینی استادی به مصاف آلکوکورن می رود و بازی بین بارسا ب و آلکویا از هفته 31 لالیگا، روز یکشنبه 25 مارس ساعت 19:45 برگزار خواهد شد. هفته 30 ام که در آن بارسای ب در برابر گوادالاخارا قرار خواهد گرفت، به ماه می موکول شده است. استثنائا، این یک بازی وسط هفته تا قبل از روز 23 می خواهد بود. اما تاریخ دقیق و ساعت آن هنوز مشخص نشده است.
pooya safari بازدید : 47 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (2)

آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم:پویا صفری

مدافع بارسا در بازی دوستانه برزیل، تاثیر زیادی در به ثمر رساندن گل اول برزیل داشت. آلوز در تمام بازی حضور داشت و بهترین بازیکن میدان شناخته شد ولی آدریانو در این بازی حضور نداشت.

دنیل آلوز در 90 دقیقه ی بازی دوستانه بین تیم های برزیل و بوسنی که در سوئیس برگزار شد حضور داشت. در طول بازی نتیجه 1-1 بود اما با گل دقیقه 90 تیم برزیل، این بازی با پیروزی برزیل به پایان رسید. هر دو تیم بازی برابری ارائه دادند و در طول بازی تنها 2 گل به ثمر رساندند. گل اول بازی توسط مدافع بوسنی به ثمر رسید اما این برزیل بود که توسط گل پاپاس به پیروزی دست یافت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

با همکاری مدافع بارسا، شوتی که مدافع رئال، مارسلو، از طریق نفوذ در خط دفاع بوسنی زد، توسط دروازبان بوسنی، بگوویچ، مهار شد. هرچند در دقیقه ی سوم بازی بود و مردم برای تماشای جشنواره گل برزیل آمده بودند، اما یک اشتباه از طرف جولیوس سزار، موجب از دست دادن توپ شد که این اشتباه سبب شد تیم بوسنی به بازی برگردد.
pooya safari بازدید : 40 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


هافبک ملی پوش تیم بارسلونا، طی مصاحبه ای با FCBJunior گفته است که از حضور خود در مصاف این تیم مقابل سانتوس بسیار لذت برده است.

تقریبا هفت ماه از زمانی که سسک فابرگاس به مقصد بارسلون، لندن را ترک کرد می گذرد و طی این مدت، او با بارسا به سه قهرمانی رسیده است؛ سوپر کاپ اسپانیا و اروپا و جام باشگاه های جهان. در واقع، سسک یکی از بهترین بازی هایش برای بارسا را در فینال جام باشگاه های جهان انجام داده است. او در مصاحبه ای با سایت اعضای جوان بارسا، اف سی بی جونیور (FCBJunior)، بازی با سانتوس (0-4) را به عنوان لذت بخش ترین بازی خود در بارسا برگزیده است: «برگزیدن یک بازی کار سختی ست؛ اما از بین بازی های چند ماه اخیر، فینال جام باشگاه های جهان را انتخاب می کنم؛ در این بازی توانستم نمایشی عالی داشته باشم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

«چیزهای زیادی یاد می گیرم»

این هافبک احساس خود را درباره اینکه برای بار دیگری جزوی از بارساست، توضیح داد: «چیز های زیادی یاد می گیرم و از فوتبال اینجا بسیار لذت می برم. من عاشق رقابت کردن هستم و ما تا لحظه آخر پای رقابت می ایستیم». سسک فرق بارسلونا و دیگر تیم ها را در این می داند که «بارسا همیشه ملزم به برد است؛ در حالی که دیگر باشگاه ها اینطور نیستند».

تعداد صفحات : 7

درباره ما
اخبار روز بارسا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 839
  • بازدید کلی : 7,315
  • کدهای اختصاصی

    جدول لیگ برتر

    مترجم سایت

    مترجم سایت




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    پیج رنک

    تماس با ما
    fc barcelona
    .: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.