loading...
(¯`·._.-._(fc barcelona)_.-._.·´¯)
pooya safari بازدید : 75 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)

مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


بازیکن آرژانتینی که در آستانه شکستن رکورد سزار به عنوان بهترین گلزن باشگاه قرار دارد، گفت: «برای تیم، هواداران و خودم فوتبال بازی می کنم».

در آستانه تمدید قرارداد گواردیولا او درباره ی مربی خود چنین گفت: «دشوار است مربی ای را پیدا کنید که بتواند آنچه را که گواردیولا کسب کرده است، به دست آورد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

لئو مسی تنها پنج گل دیگر با رکورد برترین گلزن تاریخ باشگاه، سزار، فاصله دارد. سزار در تمامی بازی های رسمی خود برای باشگاه موفق شد 235 گل به ثمر برساند. علی رغم قرار گرفتن در چنین موقعیتی، بازیکن آرژانتینی کاملا خونسرد به کار خود ادامه می دهد و می گوید: «هیچ عجله ای برای کسب چنین رکوردی ندارم». او لمس توپ با پای خود را بهترین حس می داند و تمرکز خود را تنها بر بازی اش قرار داده است و در این باره می گوید: «من برای بهترین بازیکن تاریخ بودن بازی نمی کنم؛ بلکه برای انجام هرچه بهتر کارم تلاش می کنم. در وحله اول برای تیمم و سپس برای هواداران و خودم بازی می کنم. وقتی کارها خوب پیش می رود بسیار خوشحال هستم».

مسی در چهار روز موفق به ثمر رساندن 7 گل شده است؛ 5 گل در برابر بایر لورکوزن و 2 گل در برابر ریسینگ سانتاندر. ثبت رکورد 5 گل در یک بازی برای او، تحسین تمامی رسانه ها و فوتبال دوستان دنیا را به همراه داشت. نظر مسی در این باره چنین است: «از اینکه سایر بازیکنان در تیم های مختلف از من صحبت می کنند بسیار خوشحالم و از همین جا از تمامی آنها تشکر می کنم».

«گواردیولا بسیار مهم تر از من است»

وقتی از این بازیکن درباره شاخص ترین فرد تیم که مقایسه بین او و گواردیولا بود، سوال شد او در جواب کاملا آشکارا گفت: «گواردیولا مهره اصلی بارساست. او با آمدنش باعث تغییرات شگرفی در تیم ما شد. او هر چه را که خواسته، به دست آورده است. از نظر من گواردیولا اساس بنیاد فکری باشگاه است».

مسی همچنین در مورد احتمال تمدید قرارداد گواردیولا صحبت هایی انجام داد: «همه ما می خواهیم که او با ماندنش به روند عالی خود ادامه دهد. پیدا کردن مربی دیگر با خصوصیات او و آنچه که او به دست آورده است و روشی که او به تیم القا می کند، کاری بس دشوار است».

ادامه مسابقات با ذهنی مطمئن

مسی می داند که پشت سر گذاشتن 10 امتیاز اختلاف با رئال مادرید صدر نشین بسیار سخت است اما معتقد است که بازیکنان باید تا آخر فصل به تلاش خود ادامه دهند و چنین جاه طلبی را در ذهن داشته باشند: «باید تلاش کرد و برنده تمامی بازی ها بود. هنوز اهداف زیادی برای کسب کردن وجود دارند و ما باید با چنین ذهنیتی به تلاش خود ادامه دهیم».

مسی صحبت های وارده به داوران را آزار دهنده خواند. او معتقد است آنچه را که تا کنون بارسا به دست آورده، همه براساس شایستگی بوده است. «ما بهترین تیم دنیا شناخته شده ایم، حتی افرادی معتقدند بارسا برترین تیم تاریخ ورزش است».

مسی و حس همدردی

مسی اظهاراتی را در افتتاحیه پروژه نوسازی چند مرکز ورزشی در بن پاستور بارسلونا داشت. این پروژه را موسسه او و EA Sports حمایت می کنند. این بازیکن آرژانتینی از همکاری با پروژه «کودکان محتاج» بسیار راضی است.
برچسب ها لئو مسی , مسی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اخبار روز بارسا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 878
  • بازدید کلی : 7,354
  • کدهای اختصاصی

    جدول لیگ برتر

    مترجم سایت

    مترجم سایت




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    پیج رنک

    تماس با ما
    fc barcelona
    .: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.