loading...
(¯`·._.-._(fc barcelona)_.-._.·´¯)
pooya safari بازدید : 46 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

لیگ قهرمانانمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


پویول و تیاگو بازی امشب بارسا در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهند داد. جوزپ گواردیولا برای این دیدار که در نیوکمپ برگزار خواهد شد 20 تن از بازیکنان بارسا را فراخوانده است.

عصر روز گذشته، تمرین آبی و اناری پوشان قبل از مصاف با تیم آلمانی بایرلورکورزن برگزار شد. تمرین امروز آنها نیز طبق برنامه ساعت 12:00 و در نیوکمپ برگزار شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

جوزپ گواردیولا تیمش را آماده دیدار با بایرلورکوزن می کند. وی برای دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 20 بازیکن از تیمش را فراخواند. این 20 بازیکن، شامل 14 نفر از تیم اصلی و 6 نفر از تیم ب می باشند؛ که عبارتند از: مونتایا، بارترا، جاناتان دوس سانتوس، سرجیو روبرتو، مونیسا و تیو.
pooya safari بازدید : 52 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


مربی بارسا به بازیکنانش نمی آموزد تا برای حفظ پیروزی 3-1 مقابل تیم آلمانی، تدافعی بازی کنند. گواردیولا گفت که لیگ قهرمانان «رقابت زیبایی است که به ما این فرصت را می دهد تا استراحتی میان بازی های لیگ داشته باشیم».

با وجود نتیجه رفت خارج از خانه، پپ گواردیولا رقابت مقابل بایر لورکوزن را تمام شده نمی داند. مربی بارسلونا در مقابل مطبوعات یادآور شد که با وجود برد 2-1 در برنابئو چقدر بازی برگشت جام پادشاهی مقابل رئال مادرید دشوار بود. او گفت: «دغدغه امسال کسب نتیجه ای بهتر نسبت به پارسال است». گواردیولا گفت: «ما باید بازی خوبی ارائه دهیم. نمی توانیم تنها دفاع کنیم و باید تلاش کنیم تا ببریم و برای مرحله یک چهارم نهایی آماده شویم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

آگاه از سرعت لورکوزن

مربی بارسا از خطراتی که بایر به زمین خواهد آورد آگاه است: «سرعت آن ها و بازی منطقه ای باعث خطرناک بودن آن ها می شود». گواردیولا در مورد برنامه بایر در نیمه دوم بازی در بای ارنا صحبت کرد تا متذکر شود که تیمش فردا باید انتظار چه چیزی را داشته باشد: «وقتی به آن ها مانند نیمه دوم (در بازی رفت) فرصت حرکت می دهیم، آن ها قوی تر می شوند. ما باید سعی کنیم از سرعت آن ها بکاهیم و بازی را به سود خود در زمین به گردش در آوریم». گواردیولا نسبت به تیم رابین دات که گفته است در بازی فردا چیزی برای از دست دادن ندارد،محتاط است. «مانند تمام تیم های خوب آلمانی آن ها هیچ گاه تسلیم نمی شوند. ابتدا این طور به نظر می رسد که آن ها حتی در زمین حضور ندارند اما ناگهان موقعیت گلزنی پیدا می کنند».
pooya safari بازدید : 44 چهارشنبه 17 اسفند 1390 نظرات (0)

اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری

دراین سه شنبه، فدراسیون فوتبال اسپانیا محل وتاریخ فینال جام حذفی که بین دو تیم اف سی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو برگزار خواهد شد را اعلام کرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) اعلام کرد که فینال کوپا دل ری، بین دو تیم اف سی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در تاریخ 25 می، در ویسنته کالدرون در مادرید برگزار خواهد شد. انتخاب کالدرون به عنوان محل برگزاری این مسابقه اخرین پیشنهاد باشگاه اتلتیکو در نشستی که توسط تیم بارسا برگزار شده بود با حضور مسئولین تیم اتلتیکو و فدراسیون بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

این دیدار هفتمین فینال بین تیم های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو خواهد بود. در شش دیدار گذشته آبی و اناری پوشان موفق به کسب 4 پیروزی، در مقابل 2 پیروزی تیم اتلتیکو شده اند. سیزدهم ماه می سال 2009 در ورزشگاه مستایا، آخرین رویارویی دو تیم در در فینال کوپا دل ری بوده است.
pooya safari بازدید : 51 چهارشنبه 17 اسفند 1390 نظرات (0)

لیگ قهرمانانمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم:پویا صفری


بارسا 4 بازی آخر در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر گذاشته است و همه بازی های برگشت را پیروز شده است.

بارسا این چهارشنبه میزبان بایرلورکوزن در بازی برگشت از دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است و آنها به دنبال ادامه موفقیت هایشان که در این مرحله در چهار فصل اخیر به دست آورده اند، خواهند بود. همه بازی ها در این چهار فصل را برده اند و همیشه بازی برگشت را پیروز شده اند. لئو مسی ثابت کرده است که ستاره بی چون و چرای بارسا در این مرحله است _ همچنین بقیه بازیکن ها.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

آرسنال 2-1 اف سی بارسلونا / اف سی بارسلونا 3-1 آرسنال (2010/11)

فصل پیش بارسا با وجود شکست 2-1 در لندن با یک عملکرد عالی در بازی برگشت به مرحله بعد صعود کرد. مسی دو بار و ژاوی یک بار برای بارسا گل زنی کردند و بارسلونا شانسهای زیادی را نیز از دست داد. این بازی می توانست نتیجه خوبی برای بارسا نداشته باشد، زیرا آرسنالیها با زدن یک گل می توانستند به مرحله بعدی صعود کنند.
pooya safari بازدید : 53 چهارشنبه 17 اسفند 1390 نظرات (0)

لیگ قهرمانانمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


صبح روز گذشته، دور جدید تمرینات آبی و اناری پوشان برای آماده سازی تیم پیش از مصاف با بایرلورکوزن در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا از سر گرفته شد. لئو مسی به جمع تیم بازگشت و این تمرینات با حضور 15 بازیکن از تیم اصلی و دو تن از بازیکنان تیم ب به نامهای تیو و مونیسا برگزار شد.

بعد از یک روز استراحت پس از بازی، صبح روز گذشته بازیکنان تیم در زمین شماره یک سیوتات اسپورتیوای خوان گمپر حاضر شدند تا خود را برای بازی برگشت مقابل بایرلورکوزن که روز چهارشنبه در نیوکمپ برگزار خواهد شد، آماده کنند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

لئو مسی به خاطر محرومیت از بازی اخیر تیمش، به دستور گواردیولا در انتهای هفته گذشته به تعطیلات اجباری رفته بود، اما این بازیکن آرژانتینی صبح دیروز همراه سایر نفرات تیمش به اضافه تیو و مونیسا از تیم ب در تمرینات حاضر شد. طبق روال معمول برای بازیهای لیگ قهرمانان، بازیکنان با توپ مخصوص این رقابتها به تمرین پرداختند.
pooya safari بازدید : 56 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (0)

آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


هافبک های بارسا در این فصل جمعا 39 گل به ثمر رسانده اند که بهترین آمار را در دوره مربیگری گواردیولا رقم زده اند.

هافبک های تیم هر سه گلزن بازی اسپورتینگ بودند؛ ژاوی و اینیستا که با شکافتن خط دفاعی گل زدند و کیتا که با شوتی عالی نتیجه را به نفع بارسا تغییر داد. گلزنی هافبک ها در این فصل، راه گشای بازیهای بسته در برابر دفاع های مستحکم شده است که تا بدین جا آمار 39 گل را برجای گذاشته است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سسک صدر نشین

در میان تمامی هافبک ها، سسک فابرگاس با 15 گل صدر نشین است و در ادامه ژاوی با 12، اینیستا با 5، تیاگو آلکانترا با 3 و سیدو کیتا با داشتن دو گل در رده های بعدی قرار دارند. بعلاوه بازیکنان تیم اصلی، سرگی روبرتو بازیکن بارسا ب، با به ثمر رساندن دو گل - یکی در جام حذفی و دیگری در لیگ قهرمانان- در این لیست قرار می گیرد.
pooya safari بازدید : 58 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری

هافبک مالیایی زننده گل پیروزی بخش در برابر اسپورتینگ از به ثمر رساندن این گل بسیار خوشحال است، اما کسب سه امتیاز بازی را مهم تر می داند.


سیدو کیتا یکی از گلزنان بازی اسپورتینگ گیخون، یکشنبه مصاحبه ای را با ال مارکادور انجام داد. این بازیکن تیم ملی مالی، تمرکز بر روی بازی تیمی را به نمایش فردی ترجیح می دهد؛ «مطمئنا از گلزنی بسیار خوشحال خواهم شد، اما فوتبال برای من یعنی تلاش زیاد و کمک به هم تیمی هایم. چون ما محکوم به برد هستیم، کسب سه امتیاز مهمترین نکته است». این هافبک معتقد است روحیه بارسا کلید موفقیت در بازی گذشته بوده است و در این مورد اظهار کرد: «آنچه که باعث موفقیت بارسا می شود، تمایل همیشگی تیم به برد است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سیدو کیتا به تمدید قرارداد پپ گواردیولا خوش بین است: «بارسا خانه اوست. می دانم که او از سران باشگاه فرصت بیشتری خواسته است، اما مطمئنم که در نهایت او همین جا خواهد ماند. او در اینجا همه چیز را در کنار هم دارد؛ خانواده، دوستان و ... . من هم اگر ممکن بود در کشور خودم، مالی، می ماندم».
pooya safari بازدید : 47 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

لالیگامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری

ثبت یک رکورد گلزنی جدید برای ژاوی، چهل و هشتمین پیروزی متوالی اینیستا در بازیهای لیگ، و قرار گرفتن 14 بازیکن متفاوت در لیست گلزنان آبی و اناری پوشان تنها بخشی از آمار پیروزی شنبه شب بارسا محسوب می شود.

پیروزی 1-3 اف سی بارسلونا مقابل اسپورتینگ گیخون شامل نکات زیر می باشد:

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ژاوی هرناندز با گلی که در این بازی به ثمر رساند، رکورد گلزنی خود در لیگ را ارتقا بخشید. این هشمین گل این فصل او در لیگ بود و بدین ترتیب از بهترین رکورد گلزنی خود در لیگ ( هفت گل ) که مربوط به فصل 08-2007 بود پیشی گرفت.
pooya safari بازدید : 53 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

اخبار بارسامنبع: سایت توتال بارسا
مترجم: پویا صفری


بارسلونا سومین پیروزی پیاپی خود را در لالیگا، در یک بازی سخت خانگی با نتیجه 3-1 مقابل اسپورتینگ گیخون به دست آورد. علی رغم غیبت لیونل مسی و اخراج جرارد پیکه در اولین دقایق نیمه دوم، بارسلونا به طور کامل بر بازی مسلط و کاملا مستحق این برد بود. در ادامه به بررسی امتیازات بازیکنان در بازی شب گذشته می پردازیم.

ویکتور والدس: 7

برای جلوگیری از گل زنی گیخون نمی توانست کار زیادی انجام دهد و از طرف دیگر یک تماشاگر محض در این بازی بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

آدریانو کوریا: 7.5

در برابر حمله اسپورتیگ برای زدن گل مساوی به راحتی مغلوب شد، اما جدا از آن بازی خوبی ارائه داد. او به طور مداوم از جناح حمله می کرد و گل اول از پاس زیبای او برای اینیستا به ثمر رسید.

تعداد صفحات : 7

درباره ما
اخبار روز بارسا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 856
  • بازدید کلی : 7,332
  • کدهای اختصاصی

    جدول لیگ برتر

    مترجم سایت

    مترجم سایت




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    پیج رنک

    تماس با ما
    fc barcelona
    .: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.